hydra pisze:Witam miłe Panie. Mam pytanko czy któraś z Was zmieniała nick już w nowym systemie? Jeśli tak to czy trzeba przejść na nowo weryfikację (u mnie to samo konto bankowe), jak długo trwa przelanie pierwszej kasy na PR i czy trzeba usunąć konto stare? Będę wdzięczna za odpowiedz. Dodam że chcę tylko zmienić nick, wszystko inne u mnie pozostaje bez zmian.
Devilek pisze:Dziewczyny a czy jest ktoś komu payredeem nie puściło przelewu przez te dwa dni? Zleciłam do wypłaty w niedzielę i do tej pory wisi -_- zastanawiam się czy tylko mi
Devilek pisze:Piszę do nich cały czas od dwóch dni na tym czacie ale to nic nie daje odpisują jak robót " przekażemy informacje do działu finansowego" i tak w kółko, już jestem trochę zdenerwowana bo nie wiem czemu trzymają te pieniądze, jak nie SU to oni robią problem.
nvm_uwm pisze:Devilek pisze:Piszę do nich cały czas od dwóch dni na tym czacie ale to nic nie daje odpisują jak robót " przekażemy informacje do działu finansowego" i tak w kółko, już jestem trochę zdenerwowana bo nie wiem czemu trzymają te pieniądze, jak nie SU to oni robią problem.
Nie daj się, proś przez cały czas o support polskojęzyczny. Bo ten anglojęzyczny pisze formułkami i nic się z tego nie dowiesz. Mi dwa tygodnie nie wypłacali i omijali temat.
Devilek pisze:nvm_uwm pisze:Devilek pisze:Piszę do nich cały czas od dwóch dni na tym czacie ale to nic nie daje odpisują jak robót " przekażemy informacje do działu finansowego" i tak w kółko, już jestem trochę zdenerwowana bo nie wiem czemu trzymają te pieniądze, jak nie SU to oni robią problem.
Nie daj się, proś przez cały czas o support polskojęzyczny. Bo ten anglojęzyczny pisze formułkami i nic się z tego nie dowiesz. Mi dwa tygodnie nie wypłacali i omijali temat.
Napisałam już do nich ponownie i napisali ze przelewy Swift zostały wstrzymane i dlatego przelew cały czas wisi super ze informują o tym przed zleceniem wypłaty
nvm_uwm pisze:Devilek pisze:nvm_uwm pisze:Devilek pisze:Piszę do nich cały czas od dwóch dni na tym czacie ale to nic nie daje odpisują jak robót " przekażemy informacje do działu finansowego" i tak w kółko, już jestem trochę zdenerwowana bo nie wiem czemu trzymają te pieniądze, jak nie SU to oni robią problem.
Nie daj się, proś przez cały czas o support polskojęzyczny. Bo ten anglojęzyczny pisze formułkami i nic się z tego nie dowiesz. Mi dwa tygodnie nie wypłacali i omijali temat.
Napisałam już do nich ponownie i napisali ze przelewy Swift zostały wstrzymane i dlatego przelew cały czas wisi super ze informują o tym przed zleceniem wypłaty
O masz a napisali Ci czemu wstrzymali? I do kiedy?
Devilek pisze:nvm_uwm pisze:Devilek pisze:nvm_uwm pisze:Devilek pisze:Piszę do nich cały czas od dwóch dni na tym czacie ale to nic nie daje odpisują jak robót " przekażemy informacje do działu finansowego" i tak w kółko, już jestem trochę zdenerwowana bo nie wiem czemu trzymają te pieniądze, jak nie SU to oni robią problem.
Nie daj się, proś przez cały czas o support polskojęzyczny. Bo ten anglojęzyczny pisze formułkami i nic się z tego nie dowiesz. Mi dwa tygodnie nie wypłacali i omijali temat.
Napisałam już do nich ponownie i napisali ze przelewy Swift zostały wstrzymane i dlatego przelew cały czas wisi super ze informują o tym przed zleceniem wypłaty
O masz a napisali Ci czemu wstrzymali? I do kiedy?
Dzień dobry. Jak wyślemy środki SWIFTem to potrwa dłużej niż ELIXIRem, ale w tej chwili wypłaty SWIFTem są wtrzymane i damy Wam znać jak otrzymamy nową informację.
tylko tyle
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości