Wysłałam przez kontakt kilka zwięźle sformułowanych pytań dotyczących tego:
-którego z partnerów mają na myśli pisząc o tym, że przechodzi przez procedurę KYC,
- jeśli mowa o tylko jednym z partnerów (a to wynika z treści ich emaili), to czy zamierzają realizować kolejne płatności przy udziale drugiego partnera,
- jeśli nie, to jaka jest tego przyczyna.
Nie spodziewam się sensownej odpowiedzi, ale jeżeli jakimś cudem ją dostanę, to dam znać. A potem pójdę prosto do kolektury wypełnić kupon totolotka.
Miłego dnia, dziewczyny. Niech nam się dziś powiedzie 8-)
Myślę że nic sensownego Ci nie odpiszą oni piszą tyle ile muszą napisać , myślę że o takich rzeczach oni nawet pisać nie mogą bo chodzi o politykę firmy , wiem z doświadczenia jak to działa , u nas w firmie było podobnie że jak coś było nie tak to mieliśmy odgórnie wyznaczone (wprowadz klienta w błąd nie ujawniając przyczyny, uspokój go nie siejąc paniki) jak to mówią Pan każe sługa musi. Tak więc ludziki siedzący w dziale obslugi klienta wiedzą o co chodzi ale i tak prawdy nie napiszą.