agnieszka pisze:Podałam to jako przykład dla kolegi, który uważa posty za bezsensowne bo tylko tydzień opóźnienia, tylko dla tego, że jego to nie dotyczy. Mimo wszystko aby dostać te żetony musiałam jakieś czynności wykonać, za leżenie ich nie dostałam.
Odnośnie jeszcze poprzedniego Twojego postu - jakbym pracował i nie dostawał kasy od szefa to właśnie z tym szefem bym się chciał w każdy możliwy sposób skontaktować, a nie pytał kolegów czy dostali przelewy. A co za tym idzie, większy sens miałoby wasze pisanie w tej sprawie do administracji ShowUp.tv, aż do skutku
PS. Koleżanka właśnie niedawno dostała taką oto wiadomość od ShowUp.tv:
Witam
Chwilowa usterka, która została niezwłocznie usunięta przez naszych techników. Przepraszamy za chwilowe problemy.
Pozdrawiam
Więc teraz pewnie zajmą się już wszystkimi przelewami. Koniec paniki drogie Panie
Nowy Program Partnerski ShowUp.tv