Jolie pisze:JakaśTaka pisze:Wika pisze:Ale to się tyczy jolie ?W sensie zapytałaś o nią ?
Ogólnie zapytałam o wypłaty osób które dopiero zaczynają zlecać, czy potrzebują do weryfikacji zgodności danych osoby zlecającej a kontem w banku, to mi odpisali to co wkleiłam
Tylko, że ja na SU jestem od 2017 roku, tak nagle chcieli ode mnie zdj dowodu. Wgl widzę, ze odpisali na maila wczoraj, a na moje maile od kilku dni nic nie odpisali.
JakaśTaka pisze:Jolie pisze:JakaśTaka pisze:Wika pisze:Ale to się tyczy jolie ?W sensie zapytałaś o nią ?
Ogólnie zapytałam o wypłaty osób które dopiero zaczynają zlecać, czy potrzebują do weryfikacji zgodności danych osoby zlecającej a kontem w banku, to mi odpisali to co wkleiłam
Tylko, że ja na SU jestem od 2017 roku, tak nagle chcieli ode mnie zdj dowodu. Wgl widzę, ze odpisali na maila wczoraj, a na moje maile od kilku dni nic nie odpisali.
Ale napisałaś że robiłaś pierwszą wypłatę 21.10 , a stare konto które masz od 2017 roku nie łączy się z nowym w żaden sposób, więc jesteś dla nich nowym użytkownikiem, a jak oni podchodzą do nowych użytkowników którzy zlecają nie wiem, ja mam tutaj nowe konto od końcówki 2019 roku i nie robiłam zmian
Jolie pisze:JakaśTaka pisze:Jolie pisze:JakaśTaka pisze:Wika pisze:Ale to się tyczy jolie ?W sensie zapytałaś o nią ?
Ogólnie zapytałam o wypłaty osób które dopiero zaczynają zlecać, czy potrzebują do weryfikacji zgodności danych osoby zlecającej a kontem w banku, to mi odpisali to co wkleiłam
Tylko, że ja na SU jestem od 2017 roku, tak nagle chcieli ode mnie zdj dowodu. Wgl widzę, ze odpisali na maila wczoraj, a na moje maile od kilku dni nic nie odpisali.
Ale napisałaś że robiłaś pierwszą wypłatę 21.10 , a stare konto które masz od 2017 roku nie łączy się z nowym w żaden sposób, więc jesteś dla nich nowym użytkownikiem, a jak oni podchodzą do nowych użytkowników którzy zlecają nie wiem, ja mam tutaj nowe konto od końcówki 2019 roku i nie robiłam zmian
Konto na którym zlecilam wypłaty robiłam na nim wypłaty już od dawna. Pisząc o pierwszej wypłacie miałam na myśli, że od 21 października nie robię transmisji bo czekam cały czas na wypłatę tych żetonów. I próbując je wypłacić dwa razy anulowali.
Dzisiaj tez nie puścili mojego przelewu a od 27 października już minęło 7 dni roboczych. Miałam rok przerwy jakoś, ale na tym koncie mam zrealizowane wypłaty już w 2017.
Jumpsuits pisze:Jeśli zawaliłaś i ich wiadomościami a nie odczekalas te 72h to ci nie odpisują...
Jolie pisze:Teraz rozmawiałam z modem u siebie na transmisji, to pisał, ze on się wypłatami nie zajmuje i nie może sprawdzić o co chodzi
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości