Dziury w przegrywowym CV - kłamać? Jak załatać?

Tutaj rozmawiamy o problemach seksualnych i wszystkim co dotyczy kobiet/mężczyzn.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


Jak wiadomo każdy przegryw ma pewne "luki" w swoim matrymonialnym CV które przeważnie wygląda tak:
"Do 15 roku życia, gimba - marzenie o dziewczynie, Unreal Tournament
Między 15 a 19, liceum - marzenie o dziewczynie, Counter-Strike
Między 19 a 21, studia - marzenie o dziewczynie, Starcraft
22 - wiekopomna chwila, pierwsza dziewczyna, pierwszy pocałunek, rzuca po 3 tygodniach
Między 23 a 25, magisterka - marzenie o dziewczynie, WoW
26 - druga dziewczyna, pierwszy seks, rzuca po 3 miesiącach
27-29, praca - marzenie o dziewczynie, LoL
29-32, zmiana pracy - marzenie o dziewczynie, konsola"

Oczywiście to tylko żartobliwy przykład, czasami trafiają nam się dłuższe przygody matrymonialne (niektóre trwają po kilka lat), czasami te "dziury" w CV trwają tylko kilka miesięcy ale potrafią trwać i kilka lat i to wtedy wygląda dziwnie -jak się tłumaczycie z nich lasce z którą zaczynacie się spotykać, poruszacie w ogóle ten temat? Czy tylko "Ostatnio byłem trochę sam..." bez wdawania się w szczegóły? Czy uważacie, że bycie w jakiejś tam fazie swojego życia no-lifem w jakiejś grze czy typowym nerdem zakopanym w książkach to jakiś wstydliwy moment w Waszym życiu który należy przemilczeć? Drogie panie - co byście wolały usłyszeć od Waszego potencjalnego nowego partnera - że miał powiedzmy 10, 20, 30... lasek (zmyślona liczba) kiedy w rzeczywistości miał jedną albo nie miał wcale, czy może usłyszeć 100% szczerośc? Czy uważacie, że to istotna wada że facet miał zerowe powodzenie i wolał grać w gry albo siedzieć w książkach zamiast podrywać? Zapraszam do dyskusji!
Stoją kutasy w kolejce do powiększenia, wchodzi Ruger44 i pcha się na sam przód kolejki a na to oburzony tłum "Pan tu NIE STAŁ!"
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1743
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Polska
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: <brak danych>
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Ruger44




Za bardzo sie przejmujesz xD. Po co rozpisywać jakieś okresy w życiu wystarczy powiedzeć ze imałeś sie róznych zajęć z różnym skutkiem. A o dupach lepiej nie kłamać (jedynie jeśli jesteś prawiczkiem to lepiej skłamać ze nie xD )
Awatar użytkownika
GumowyWonsz
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
 
Posty: 17
Rejestracja: 27 kwie 2017, 22:12
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: 0oo000oo_




W oczach kobiety jak facet poruchał ze 2-3 razy jakieś przypadkowe laski i miał powiedzmy 2 związki po 3 miesiące w których poruchał z 10-20 razy a potem miał roczne i dłuższe przerwy to jest praktycznie jak niedoświadczony prawiczek a i od razu rodzi się pytanie "co jest z nim nie tak że laski go nie chcą?" Dlatego może lepiej kłamać? Ja ostatnią dziewczynę miałem 1,5 roku temu i tak się własnie zastanawiam - czy "zakopać" ta dziurę jakimś fikcyjnym związkiem ("byłem z dziewczyną 1,5 roku, właśnie się rozstaliśmy i wymazałem ją z mojego życia, zero wspomnień"), czy może lepiej mówić prawdę?
Stoją kutasy w kolejce do powiększenia, wchodzi Ruger44 i pcha się na sam przód kolejki a na to oburzony tłum "Pan tu NIE STAŁ!"
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1743
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Polska
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: <brak danych>
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Ruger44




ruger44 pisze:Czy uważacie, że bycie w jakiejś tam fazie swojego życia no-lifem w jakiejś grze czy typowym nerdem zakopanym w książkach to jakiś wstydliwy moment w Waszym życiu który należy przemilczeć?

Myślę, że bycie no-lifem czy nerdem samo w sobie raczej nie jest powodem do wstydu ani głównym problemem. Problemem jest bardziej to, czy potrafi się zainteresować dziewczynę w jakikolwiek inny sposób, pomimo tej właśnie no-life'owości i nerdowości. Jeśli laska będzie zainteresowana takim facetem, będzie to odbierać po prostu jako hobby czy pasję, jeśli nie będzie - odbierze to jako dziwactwo.
Teoretycznie najlepiej byłoby szukać potencjalnej dziewczyny z podobnymi zainteresowaniami - jeśli jest się zapalonym graczem, niech i ona będzie, jeśli ma się szafki zawalone książkami (tak jak ja), niech i ona w nich tonie. Wtedy chyba najłatwiej i najszybciej o zrozumienie.
Ja w sumie mogę się przyznać (a co mi tam) że jestem takim właśnie no-lifem, przegrywem, czy jak nawet niektórzy mawiają - spierdoliną życiową. Tak się jakoś ułożyło. Tyle tylko, że mam świadomość (a przynajmniej częściowo), skąd się to u mnie wzięło, jakie są tego przyczyny. Więc gdyby kiedyś faktycznie zdarzyło się, że jakaś panna mnie o to zapyta, to mam przynajmniej ten "komfort psychiczny", że nie muszę nic kręcić, wymyślać, przemilczeć, tylko po prostu powiedzieć co, jak i dlaczego. Zrozumie - będzie ok, nie zrozumie - trudno, i tak nic nie tracę.

ruger44 pisze:Dlatego może lepiej kłamać? Ja ostatnią dziewczynę miałem 1,5 roku temu i tak się własnie zastanawiam - czy "zakopać" ta dziurę jakimś fikcyjnym związkiem ("byłem z dziewczyną 1,5 roku, właśnie się rozstaliśmy i wymazałem ją z mojego życia, zero wspomnień"), czy może lepiej mówić prawdę?

Głupota, prędzej czy później kłamstwo wyszłoby na jaw. Jeśli laska zacznie wypytywać o jakieś szczegóły poprzedniego związku będziesz albo się motał we własnych wymysłach, albo w ogóle wykręcał się od odpowiedzi. W każdym przypadku laska się w końcu domyśli, że coś kręcisz.
Awatar użytkownika
nobody69
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 gru 2016, 23:33
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka :)
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




cholera to ja chyba z odzysku jestem ;)

ale tak ogolnie to zgodze sie z przedmowca... kazda "dziure" zalatasz tym czy tamtym... a sciema ma to do siebie ze trzeba o niej non stop pamietac...

imho lepiej powiedziec ze mialem wywalone na to wszystko ostatnie iles tam niz wciskac cos na sile...

a nerdy ostatnio ponoc modne... ;)
Awatar użytkownika
kawaZpradem
SU-ciekawy
SU-ciekawy
 
Posty: 7
Rejestracja: 06 sty 2016, 21:59
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: a bo to jedna?
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: kawaZpradem




No nie wiem czy modne, nie spotkałem się na portalach matrymonialnych z nawałem lasek piszących "gram w gry i szukam kolesia, który ostatnie 10-105 lat życia spędził przed kompem, jara mnie to!" :)


www.ShowUp24.tv
Stoją kutasy w kolejce do powiększenia, wchodzi Ruger44 i pcha się na sam przód kolejki a na to oburzony tłum "Pan tu NIE STAŁ!"
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1743
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Polska
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: <brak danych>
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Ruger44




Ruger...... a jak ja mam się wyłgiwać ze swojego CV?
3 x wyroki karne
hue, hue
brak prawka.. zabrali za % (ale już niedługo będę miał - chyba)
2 x prace społeczne za karę
2 x byłe żony
z 7 x nieco dłuższych związków
3 x pobyt w prywatnej klinice psychiatrcznej na terapii - alkohol, narkotyki - było ekstra
1 x pobyt w psychiatryku państwowym - odbiło mi po koce...hue, hue - też było fajnie ale za wiele nie pamietam.. halupoeridol był grany...hehe
10 x albo i wincyj robota zmieniona na wskutek różnych rzeczy
kilkaset kurew zaliczonych
wiadro koki i cysterna wódy
i sto innych pojebanych rzeczy :-)
i co ja mam tym biednym dziewczynkom opowiadać?
historie z mojego życia?
toż to ucieknie zaraz
a i tak się garną...ehhhhh
dlatego ja im mówię, ze jestem jak Samotny wilk McQuade i szybko, acz dyskretnie i kulturalnie zmieniam temat na jakiś inny
hue, hue
np na teorie chaosu w inwestycjach i fraktale w tym kontekście
Awatar użytkownika
HenryChinaski1
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 382
Rejestracja: 14 sie 2016, 20:57
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: HenryChinaski




ruger, nobody, specjalnie dla was :|

https://www.youtube.com/watch?v=EliPCxEMv-k
Awatar użytkownika
chochla1
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
 
Posty: 46
Rejestracja: 03 gru 2016, 12:22
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: aktualnie żadna
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




He, he...
A może tak:

"do 14 roku życia, podstawówka - dziewczyny to teoria, Atari
Między 14 a 19, liceum - marzenie o dziewczynie, pecet
Między 19 a 20, studia - marzenie o dziewczynie, Steel Panthers
20 - wiekopomna chwila, pierwsza dziewczyna, pod dwóch latach pettingu defloracja, najpierw sex jak króliki...
30 - zastanawiasz się, że kutas ci się marnuje mało używany, a w zasadzie opanowałeś już nieźle technikę i wypadałoby z kimś się podzielić
35 - odkrycie ShowUp.tv i wreszcie ktoś inny ogląda twojego kutasa, chociaż nie to miałeś na myśli ;) ..."

Oczywiście, jakiekolwiek podobieństwa są przypadkowe i niezamierzone

Awatar użytkownika
Marshall
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 363
Rejestracja: 06 lis 2015, 21:26
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: hiperboliczna
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Henry ale takich bad boy'ów z takimi "kwiatkami" w życiorysie typu sprawy sadowe, wyroki i odwyki właśnie kobiety ubóstwiają (zresztą widzisz sam po ruchu na Twoim koncie na sympatii), gorzej jak się w CV ma tylko i wyłącznie "przegrywowe" sprawy takie jak granie w gry, sklejanie modeli, chodzenie na LARPy, cosplay'e i takie tam gówna - to od razy faceta skreśla jako poważnego kandydata na chłopaka
Stoją kutasy w kolejce do powiększenia, wchodzi Ruger44 i pcha się na sam przód kolejki a na to oburzony tłum "Pan tu NIE STAŁ!"
Awatar użytkownika
ruger44
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1743
Rejestracja: 08 lis 2015, 09:42
Lokalizacja: Polska
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: <brak danych>
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Ruger44




ruger44 pisze:Henry ale takich bad boy'ów z takimi "kwiatkami" w życiorysie typu sprawy sadowe, wyroki i odwyki właśnie kobiety ubóstwiają (zresztą widzisz sam po ruchu na Twoim koncie na sympatii), gorzej jak się w CV ma tylko i wyłącznie "przegrywowe" sprawy takie jak granie w gry, sklejanie modeli, chodzenie na LARPy, cosplay'e i takie tam gówna - to od razy faceta skreśla jako poważnego kandydata na chłopaka

Rug jedne dziewczyny lubią władczych pewnych siebie bad boyów, a inne słodkich kochających romantyków. U nich to bardzo różnie bywa. :)
Awatar użytkownika
Paul__Eluard
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
 
Posty: 24
Rejestracja: 11 lip 2017, 01:11
Lokalizacja: Warszawa
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka ich jest ;-)
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv: Paul__Eluard




Ale po co w ogóle poruszać temat tego co było wcześniej? albo inaczej, po co mówić na ten temat prawdę? dziury wypełniasz tak jak to sobie wymyślisz, kwestia późniejszej pamięci o nich, ale to też może rozejść się po kościach



www.BlogSu.pl
Awatar użytkownika
kirappa
SU-ciekawy
SU-ciekawy
 
Posty: 1
Rejestracja: 21 lip 2017, 09:11
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:



Wróć do Sprawy kobiet/mężczyzn

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość