ogólny spadek oglądalności na show up

Wszystko inne związane z SU i ogólnie z seks kamerami.
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


komin pisze:Z CB to nie jest problem z ogarnięciem finansów, znajomość języka tez nie najważniejsza. Problem dla naszych gwiazdek na CB to zbyt duza konkurencja, nie dość ze trzeba wyglądać to bez pokazywania twarzy kariery tam nasze "korpusiki" nie zrobią.

Główny powód ;) Na CB można znaleźć znacznie ładniejsze, ciekawsze laski które cały czas coś robią, rozmawiają. Na SU nie brakuje lasek które czekają znudzone na jakikolwiek żeton, bez tego się nie odezwą




Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
Zmielony
SU-holik
SU-holik
Posty: 92
Rejestracja: 16 lis 2015, 15:33
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Tylko zobacz co ile na Chaturbate ktoś idzie na priva, a zobacz co ile na showupie.
Multikonto BlackBitch !!!!!!!
Awatar użytkownika
zyrek->BlackBitch
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 10
Rejestracja: 11 lut 2017, 23:35
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




zyrek pisze:Tylko zobacz co ile na Chaturbate ktoś idzie na priva, a zobacz co ile na showupie.


Na CB modelki nie mają ciśnienia na privy bo po prostu na ogólnych transmisjach są w stanie zarobić o wiele więcej hajsu.
ShowUp.tv

Mówią o mnie na mieście, że ponoć to spoko typ, dużo pije, ale spoko typ.
Awatar użytkownika
Sadistik
Night's Watch
Night's Watch
Posty: 1292
Rejestracja: 23 gru 2015, 03:45
Podziękował: 47 razy
Podziękowano mu: 97 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: .
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Ogladalnosc spadla i to o duzo , widac to golym okiem.Ostatnio znowu ktos podrecał licznik.Patologiczna transmisja Rafatusa na meskim miala ponad 8 tys widzow , ogolnie było 25tys widzow.Pytanie kto to robi i w jakim celu?Napewno takie trans , nie zrobią reklamy dla SU
Awatar użytkownika
eduardo-00
SU-holik
SU-holik
Posty: 158
Rejestracja: 03 lut 2016, 15:57
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




eduardo-00 pisze:Ogladalnosc spadla i to o duzo , widac to golym okiem.Ostatnio znowu ktos podrecał licznik.Patologiczna transmisja Rafatusa na meskim miala ponad 8 tys widzow , ogolnie było 25tys widzow.Pytanie kto to robi i w jakim celu?Napewno takie trans , nie zrobią reklamy dla SU


Przykro mi lecz nic nie trwa wiecznie SU tv ma juz najlepsze lata za soba, i musimy sie z tym pogodzic czy chcemy tego lub nie. :(
"Ci, których najtrudniej kochać, najbardziej potrzebują naszej miłości. " - Dan Millman, Droga miłującego pokój wojownika.
Awatar użytkownika
Paul982
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 34
Rejestracja: 14 sty 2018, 20:50
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Aktualnie brak. :(
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: Paul982




Paul982 pisze:
eduardo-00 pisze:Ogladalnosc spadla i to o duzo , widac to golym okiem.Ostatnio znowu ktos podrecał licznik.Patologiczna transmisja Rafatusa na meskim miala ponad 8 tys widzow , ogolnie było 25tys widzow.Pytanie kto to robi i w jakim celu?Napewno takie trans , nie zrobią reklamy dla SU


Przykro mi lecz nic nie trwa wiecznie SU tv ma juz najlepsze lata za soba, i musimy sie z tym pogodzic czy chcemy tego lub nie. :(


Dokładnie tak. Oglądalność będzie już tylko spadać, ludzie przenoszą się na inne kamerki - taka kolej rzeczy
Awatar użytkownika
Londoner1
SU-holik
SU-holik
Posty: 135
Rejestracja: 06 sie 2017, 15:49
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 1 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Londoner1 pisze:
Paul982 pisze:
eduardo-00 pisze:Ogladalnosc spadla i to o duzo , widac to golym okiem.Ostatnio znowu ktos podrecał licznik.Patologiczna transmisja Rafatusa na meskim miala ponad 8 tys widzow , ogolnie było 25tys widzow.Pytanie kto to robi i w jakim celu?Napewno takie trans , nie zrobią reklamy dla SU


Przykro mi lecz nic nie trwa wiecznie SU tv ma juz najlepsze lata za soba, i musimy sie z tym pogodzic czy chcemy tego lub nie. :(


Dokładnie tak. Oglądalność będzie już tylko spadać, ludzie przenoszą się na inne kamerki - taka kolej rzeczy


Jest masakra malo kto pisze i na priv wchodzi
Awatar użytkownika
PogromczyniJanuszow
ShowUp-FAN
ShowUp-FAN
Posty: 37
Rejestracja: 15 mar 2018, 07:17
Podziękował: 0 razy
Podziękowano mu: 0 razy
Co masz w Majtkach?: Pussy
Twoja ulubienica z SU: Nie jestem less
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Póki ShowUp.tv istnieje,
a właściwie to póki jedna blondyneczka wciąż transmituje, nie mam bynajmniej zamiaru się nigdzie przenosić.

A ogólny spadek oglądalności można już zauważyć od dłuższego czasu.
Czasem tylko ktoś zrobi transmisję, która przyciąga kilka tysięcy widzów Ale nie jest to tak częste jak niegdyś.
Awatar użytkownika
ragazzo_fresco
ShowUpper
ShowUpper
Posty: 3116
Rejestracja: 24 lut 2016, 18:47
Podziękował: 35 razy
Podziękowano mu: 23 razy
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: KOCUREK272
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:


Poprzednia

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do ShowUp od zaplecza

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości