Wika pisze:No raczej, Jak trwa jakas weryfikacja, to beda czekac na jej zakoncZenie i dopiero potem będą zlecać kolejne przelewy
Dokładnie. Nie ma sensu zlecac skoro beda zablokowane
Wika pisze:No raczej, Jak trwa jakas weryfikacja, to beda czekac na jej zakoncZenie i dopiero potem będą zlecać kolejne przelewy
DaritkaMarusia pisze:Dalej nic nie wiadomo co z przelewami zleconymi po 5 stycznia. Czy też będą zablokowane
nvm_uwm pisze:Wika pisze:No raczej, Jak trwa jakas weryfikacja, to beda czekac na jej zakoncZenie i dopiero potem będą zlecać kolejne przelewy
Dokładnie. Nie ma sensu zlecac skoro beda zablokowane
Kinia pisze:DaritkaMarusia pisze:Dalej nic nie wiadomo co z przelewami zleconymi po 5 stycznia. Czy też będą zablokowane
Dojdą do pt.( 7 dni roboczych) a jeśli nie, to może potrwać dłużej, kiedyś czekałysmy 2 mieśiace, ale to nie chce straszyć, jakoś na początku roku przeważnie mają jakieś kontrole.
Userka pisze:Procedura blokady środków dotyczy jednego z pośredników płatności, a showup korzysta z usług dwóch pośredników. Jeżeli panel nie został zablokowany, to nie ma przeszkód, żeby płatności były dokonywane przy udziale drugiego pośrednika (Paypro), który zresztą się sprawdza od bardzo dawna.
Jeżeli showup nie będzie zlecał płatności przez drugiego dostępnego pośrednika, to zakładam, że po prostu czeka nas dłuższy przestój, nie ważne co będą pisać.
Userka pisze:Procedura blokady środków dotyczy jednego z pośredników płatności, a showup korzysta z usług dwóch pośredników. Jeżeli panel nie został zablokowany, to nie ma przeszkód, żeby płatności były dokonywane przy udziale drugiego pośrednika (Paypro), który zresztą się sprawdza od bardzo dawna.
Jeżeli showup nie będzie zlecał płatności przez drugiego dostępnego pośrednika, to zakładam, że po prostu czeka nas dłuższy przestój, nie ważne co będą pisać.
Maadeleine pisze:Kiki pisze:Maadeleine pisze:U mnie konto bankowe zablokowane. Na infolinii dostałam info że to blokada z powodu ustawy o praniu brudnych pieniędzy
W jakim banku masz konto?
BNP PARIBAS
JakaśTaka pisze:bezloginu pisze:działa normalnie
Przepraszam za pomyłkę wszystko jest OK
NoToTenTegoTen pisze:Userka pisze:Procedura blokady środków dotyczy jednego z pośredników płatności, a showup korzysta z usług dwóch pośredników. Jeżeli panel nie został zablokowany, to nie ma przeszkód, żeby płatności były dokonywane przy udziale drugiego pośrednika (Paypro), który zresztą się sprawdza od bardzo dawna.
Jeżeli showup nie będzie zlecał płatności przez drugiego dostępnego pośrednika, to zakładam, że po prostu czeka nas dłuższy przestój, nie ważne co będą pisać.
może u pośrednika mają teraz zamrożoną sporą sumkę i dlatego nie realizują nowych przelewów
tomoxx pisze:To nie do końca tak. po pierwsze jeśli jest jakieś szersze KYC robione w sensie ODD (ongoing due diligence ) czy weryfikacji CDD ( customer due diligence) istotne od kogo się zaczęło. Jeśli np został aktywowany alert dla któreś z nadających ( takie alerty generuje system automatycznie na podstawie różnych filtrów) to wtedy jak na jej koncie jest tylko albo głównie ruch z SU to wtedy z automatu się prześwietla tez SU ( ale wtedy im się nie zakłada blokady) nie jestem na bieżąco w wątku, nie wiem czy KYC i blokady konta dotyczą SU czy nadających. Co do SU to zakładamy ze jest 100% Ok z podatkami, przelewami itp. Co do Digigoods to zależy jak wielu maja klientów, jeśli SU jest czyste a inni są powiedzmy różni, to weryfikacja może potrwać dłużej, ale to tez wtedy są blokady na tych co kręcą nie na pośredników.
Co masz w przelewie z SU w tytule? Bo jak tylko jakieś znaczki i numerki to wtedy z punktu widzenia analityka nie są one transparentne. Ale z Twojego Maja punktu widzenia jak masz działalność i się rozliczasz to cała sytuacja jest dla Ciebie neutralna. To tez nie jest tak ze po analizie KYC zamkną SU, czy digigoods, w 95% kończy się to przypisaniem odpowiedniego poziomu ryzyka, w wyjątkowych sytuacjach bank wypowiada konto głównie wtedy jak klient nie odpowie na pytanie. Co do czasu samej analizy, analityk w teori powinien ogarnąć 2 klientów dziennie i przeanalizować.
A co do ostatniego pytania to w najgorszym wypadku możesz dostać pytanie za co panie dostaje te przelewy, proszę o wyjaśnienie skąd się biorą te środki. I co jest źródłem Twojego dochodu. To tez nie jest tak ze blokują konto a potem pytaja. Mogą Ew zablokować podejrzana transakcje i zapytać ale raczej jak będą coś podejrzewać to najpier zapytają. I przez to ile teraz jest takich spraw globalnie, to często jest tak ze alert jest wrzucony np 2 tyg temu a pytanie listem o te transakcje dostaniesz za pół roku. Bez obaw konta tak po prostu nie zamkną, Ty jak się rozliczasz to i tak olej, w sensie Tobie nic nie grozi.
EDIT: i tak na koniec taki analityk w banku nie sprawdza czy ktoś płaci podatki czy nie, tylko czy jest podejrzenie prania pieniędzy i finansowania terroryzmu i jeśli będzie mógł takie ryzyko wykluczyć ( terroryzm odpuścić można bo nie sadze żebyście robiły przelewy do Maroko, Iranu, Somalii, Rosji itp.) to alert zamyka, a jak nie to wysyła list i czeka na info. Cała procedura KYC jest zabezpieczeniem dla banku, ze zna swoich klientów i nie pośredniczy w nielegalnych przelewach pieniędzy, to nie jest szykanie tego czy ktoś płaci podatki czy nie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość