wrednaPaula/zmyslowasunia/PaulaLuxuryEroticShow

Dział na temat naszych pań z showup-a, które robią pokazy dla dorosłych
Regulamin forum
Aby brać udział w konkursach należy dodawać linki do profili i transmisji w postach o naszych Dziewczynach z ShowUp.tv


TOKEN69 pisze:Paula weszła w dzień bo ostatnio hajs się nie zgadza wieczorem


No i od razu widać efekty. Prawie 10k zet :D



Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
radosny26
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 72
Rejestracja: 05 lis 2016, 23:22
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: .........




radosny26 pisze:
TOKEN69 pisze:Paula weszła w dzień bo ostatnio hajs się nie zgadza wieczorem


No i od razu widać efekty. Prawie 10k zet :D


Prawda - dzisiaj żetony już się zgadzały :biggrin:

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
Londoner1
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 114
Rejestracja: 06 sie 2017, 15:49
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Londoner1 pisze:
radosny26 pisze:
TOKEN69 pisze:Paula weszła w dzień bo ostatnio hajs się nie zgadza wieczorem


No i od razu widać efekty. Prawie 10k zet :D


Prawda - dzisiaj żetony już się zgadzały :biggrin:

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow

Mowila ze odejdzie to moze ludzie traktuja ja jak by jej nie bylo (wsumie zasluguje na takie traktowanie ) a te 10 k zet to i tak z jakiegos przewalania z innych kont
Awatar użytkownika
B L A C K E D $
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 63
Rejestracja: 30 sty 2018, 20:19
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: nick.
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




B L A C K E D $ pisze:
Londoner1 pisze:
radosny26 pisze:
TOKEN69 pisze:Paula weszła w dzień bo ostatnio hajs się nie zgadza wieczorem


No i od razu widać efekty. Prawie 10k zet :D


Prawda - dzisiaj żetony już się zgadzały :biggrin:

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow

Mowila ze odejdzie to moze ludzie traktuja ja jak by jej nie bylo (wsumie zasluguje na takie traktowanie ) a te 10 k zet to i tak z jakiegos przewalania z innych kont

Ciebie trzeba traktować jakby cie tu nie było.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)

https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow


Na tym środkowym zdjęciu wygląda, żeby nikogo nie obrazić jak nie do końca rozwinięta, taka świnka trochę... wstawiła je pewnie, bo dobrze sylwetka jej wyszła,ale nie warte to....
Awatar użytkownika
Damianooo
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 61
Rejestracja: 22 lut 2018, 19:31
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Damianooo pisze:
ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)

https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow


Na tym środkowym zdjęciu wygląda, żeby nikogo nie obrazić jak nie do końca rozwinięta, taka świnka trochę... wstawiła je pewnie, bo dobrze sylwetka jej wyszła,ale nie warte to....

Żeby nikogo nie obrażać .. dobre sobie.A nazywanie kogoś świnką i nie do końca rozwiniętą co co niby komplementy.Po tej wypowiedzi to wnioskuje że ty jesteś rozwinięty.. w chuj. :!: :!: :!: :!:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:
Damianooo pisze:
ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)

https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow


Na tym środkowym zdjęciu wygląda, żeby nikogo nie obrazić jak nie do końca rozwinięta, taka świnka trochę... wstawiła je pewnie, bo dobrze sylwetka jej wyszła,ale nie warte to....

Żeby nikogo nie obrażać .. dobre sobie.A nazywanie kogoś świnką i nie do końca rozwiniętą co co niby komplementy.Po tej wypowiedzi to wnioskuje że ty jesteś rozwinięty.. w chuj. :!: :!: :!: :!:


Hard tak jak już wcześniej pisałem akurat jesteś jedyną tu osobą z którą nie mam zamiaru dyskutować ze względu na Twój gust oraz poziom wypowiedzi. Pzdr
Awatar użytkownika
Damianooo
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 61
Rejestracja: 22 lut 2018, 19:31
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




A może skupmy się tutaj na Pauli (UWAGA: to wątek o niej), a nie na dogryzaniu sobie nawzajem.

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
Londoner1
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 114
Rejestracja: 06 sie 2017, 15:49
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




Londoner1 pisze:A może skupmy się tutaj na Pauli (UWAGA: to wątek o niej), a nie na dogryzaniu sobie nawzajem.

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow

Niektórzy śmieliby twierdzić, że pan HRC666 jest integralną częścią jej pokazów, dlatego gadają też o nim, zamiast o "najważniejszej" osobie, czyli "modelce".
Nieobecny na forum (mała reaktywacja, tymczasowa). Kontakt: fapkamaster[małpa]gmail[kropka]com
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1389
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: papka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fapka




ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)


:shock: serio?? to juz jest 10/10? :lol: dobrze ze poznawałem w życiu jakieś inne 18stki :P W mojej skromnej opinii, powiem brutalnie, na tych fotkach wygląda jak tania dziwka, ewentualnie jakaś pseudo gwiazdka porno. Zresztą tu chyba jest cale nieporozumienie. Paula kreuje się na postać luksusowa, na luksusowa dziwkę, jakby nie rozumiejąc tego ze luksusowa dziwka tak nie wygląda, nie ubiera się w ten sposób, a już na pewno nie ubierze się tak na ulice do sesji foto, zostawiając takie kurwo-ciuszki i koturny do sypialni, a i to na wyraźne życzenie klienta... Zacząć by trzeba od tego ze luksusowa dziwka nie wygląda na dziwkę w ogóle...

Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 567
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: aktualniebrak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




Kolega komin ma 100% racji, takie pozerstwo i lans na pokaz. Paula widać nie w ogóle nie dba o swoją prywatność jak inne laski, łatwo sprawdzić gdzie mieszka a teraz jeszcze chwiali się czym jeździ, wszystko podane jak na tacy :nea:
Awatar użytkownika
radosny26
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 72
Rejestracja: 05 lis 2016, 23:22
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: ShowUp.tv
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: .........




komin pisze:
ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)


:shock: serio?? to juz jest 10/10? :lol: dobrze ze poznawałem w życiu jakieś inne 18stki :P W mojej skromnej opinii, powiem brutalnie, na tych fotkach wygląda jak tania dziwka, ewentualnie jakaś pseudo gwiazdka porno. Zresztą tu chyba jest cale nieporozumienie. Paula kreuje się na postać luksusowa, na luksusowa dziwkę, jakby nie rozumiejąc tego ze luksusowa dziwka tak nie wygląda, nie ubiera się w ten sposób, a już na pewno nie ubierze się tak na ulice do sesji foto, zostawiając takie kurwo-ciuszki i koturny do sypialni, a i to na wyraźne życzenie klienta... Zacząć by trzeba od tego ze luksusowa dziwka nie wygląda na dziwkę w ogóle...

Nowy Blog ShowUp.tv


Dokładnie, w 100% racja.
Uważam, że ubrała się jak na wiejskie wesele, chociaż to chyba jej klimaty...
Awatar użytkownika
Damianooo
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 61
Rejestracja: 22 lut 2018, 19:31
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: kilka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv:




komin pisze:
ruger44 pisze:PS: Co by o niej nie mówić bardzo fajne fotki jej wyszły na profilu - wygląda na nich jak 18stka która robi selfiki przy samochodzie który dostała od tatusia za pomyślnie zdaną maturę :)


:shock: serio?? to juz jest 10/10? :lol: dobrze ze poznawałem w życiu jakieś inne 18stki :P W mojej skromnej opinii, powiem brutalnie, na tych fotkach wygląda jak tania dziwka, ewentualnie jakaś pseudo gwiazdka porno. Zresztą tu chyba jest cale nieporozumienie. Paula kreuje się na postać luksusowa, na luksusowa dziwkę, jakby nie rozumiejąc tego ze luksusowa dziwka tak nie wygląda, nie ubiera się w ten sposób, a już na pewno nie ubierze się tak na ulice do sesji foto, zostawiając takie kurwo-ciuszki i koturny do sypialni, a i to na wyraźne życzenie klienta... Zacząć by trzeba od tego ze luksusowa dziwka nie wygląda na dziwkę w ogóle...

Nowy Blog ShowUp.tv



Kurcze, no stara się dziewczyna, stara ale nie wychodzi jej ni chuj. Tandetnie, przyśnie, weselnie strasznie ale nie każdy musi rozumieć znaczenie "luksusowy". Takim laskom jak Paula termin ten kojarzy się właśnie z takim kiczem, począwszy od metrowych paznokci z jakimiś swiecidelkami przez cyrkowy makijaż po sesyjke na własnym aucie. Słabe :| Ale starań jej odmówić nie można :yes4:
Awatar użytkownika
antoni.czekailo
SU-holik
SU-holik
 
Posty: 184
Rejestracja: 15 sie 2017, 18:11
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: Anka92x
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: antoniczekailo




Obrazek
KURWA MAC CO TU ZNOWU TAK ŚMIERDZI.
Idź chłopie zwal sobie lepiej komin.. soory konia.
Obrazek
:fap: :fap: :fap: :fap:
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




Hard, znowu nie masz postu o pauli, więcej szacunku dla niej!!!
Celowo z małej imię napisałem.
Nieobecny na forum (mała reaktywacja, tymczasowa). Kontakt: fapkamaster[małpa]gmail[kropka]com
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1389
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: papka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fapka




Fapka pisze:Hard, znowu nie masz postu o pauli, więcej szacunku dla niej!!!
Celowo z małej imię napisałem.

Ty Fapko to zamiast się tu wymądrzać zajmij się lepiej szlifowaniem własnych transmisji bo coś ciągle narzekasz a życie e-prostytutki nie należy przecież do łatwych.Ale życzę ci powodzenia i masy żetonków w tym sex biznesie.
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:
Fapka pisze:Hard, znowu nie masz postu o pauli, więcej szacunku dla niej!!!
Celowo z małej imię napisałem.

Ty Fapko to zamiast się tu wymądrzać zajmij się lepiej szlifowaniem własnych transmisji bo coś ciągle narzekasz a życie e-prostytutki nie należy przecież do łatwych.Ale życzę ci powodzenia i masy żetonków w tym sex biznesie.

Nie narzekam. Udowodnij mi, że narzekam na swoje życie.
To nie moja wina, że wolisz sztuczne osoby, pokryte toną farby, a nie doceniasz naturalności i szczerości - antagonizmu Pauli.
Nieobecny na forum (mała reaktywacja, tymczasowa). Kontakt: fapkamaster[małpa]gmail[kropka]com
:gamer1: :gamer2: :gamer3: :gamer4:
Awatar użytkownika
Fapka
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 1389
Rejestracja: 04 mar 2017, 12:09
Lokalizacja: śląskie
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: papka
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: fapka




Fapka pisze:
hardrockcaffe696 pisze:
Fapka pisze:Hard, znowu nie masz postu o pauli, więcej szacunku dla niej!!!
Celowo z małej imię napisałem.

Ty Fapko to zamiast się tu wymądrzać zajmij się lepiej szlifowaniem własnych transmisji bo coś ciągle narzekasz a życie e-prostytutki nie należy przecież do łatwych.Ale życzę ci powodzenia i masy żetonków w tym sex biznesie.

Nie narzekam. Udowodnij mi, że narzekam na swoje życie.
To nie moja wina, że wolisz sztuczne osoby, pokryte toną farby, a nie doceniasz naturalności i szczerości - antagonizmu Pauli.

Fakpo nie twierdzę że narzekasz na swoje życie bo pewno jest ono równie ciekawe i atrakcyjne co życie agenta 007 ale chodziło mi o twoje transmisje które niestety są chyba jak stół bez jednej nogi i tylko nadaje się do utylizacji.Pomyśl o tym jak możesz zainteresować widza co by tak licznie cie odwiedzali i zostawiali u ciebie żetonki.
A co do mojego szacunku do Pauli to na każdym kroku go wyrażam poprzez swoje zachowanie,kulturę osobistą,słowa, i gesty.
A co do tego czemu ją wole to takie proste.Jest jak dla mnie piękna,młodą,mądrą ,miłą i sympatyczną KOBIETA a ty nie.

https://showup24.tv/PaulaLuxuryEroticShow
https://showup24.tv/profile/PaulaLuxuryEroticShow
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666




hardrockcaffe696 pisze:KURWA MAC CO TU ZNOWU TAK ŚMIERDZI.
Idź chłopie zwal sobie lepiej komin.. soory konia.

To co ja teraz mam Hardzik zrobic po Twojej (kolejnej) cietej i jakze finezyjnej riposcie? Probowalem wpasc w depresje... zamknac sie w sobie... nie wyszlo. Jak na forumowego klauna to tez sie nie popisales bo to nawet smieszne nie jest. Poziomem pryszczaty gimbus by cie przescignal a dobijasz 50tki sieroto. Postaraj sie bardziej.
Awatar użytkownika
komin
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 567
Rejestracja: 08 lis 2015, 17:48
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: aktualniebrak
Anal?: Tak
Nick na ShowUp.tv:




komin pisze:
hardrockcaffe696 pisze:KURWA MAC CO TU ZNOWU TAK ŚMIERDZI.
Idź chłopie zwal sobie lepiej komin.. soory konia.

To co ja teraz mam Hardzik zrobic po Twojej (kolejnej) cietej i jakze finezyjnej riposcie? Probowalem wpasc w depresje... zamknac sie w sobie... nie wyszlo. Jak na forumowego klauna to tez sie nie popisales bo to nawet smieszne nie jest. Poziomem pryszczaty gimbus by cie przescignal a dobijasz 50tki sieroto. Postaraj sie bardziej.

Wiesz co ci napisze że czasami trzeba rozmawiając z idiotą zniżyć się niestety do jego poziomu żeby ciebie należycie zrozumiał.Co też uczyniłem.



Nowy Blog ShowUp.tv
Awatar użytkownika
hardrockcaffe696
ShowUpper
ShowUpper
 
Posty: 432
Rejestracja: 02 lut 2018, 17:56
Co masz w Majtkach?: Dick
Twoja ulubienica z SU: wszyscy wiedzą
Anal?: Nie
Nick na ShowUp.tv: hardrockcaffe666


PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Kobiety - Pokazy 18+

Użytkownicy przeglądający to forum: alicetip, epsonstylus, Icek, moralista i 52 gości