Kiki pisze:Towelie pisze:Na of forum
może to Loboda nikomu nie odpowiedzieli, tylko ona dostała odpowiedz.Dziwna sprawa
komin pisze:tomoxx, Nom, tez za tym optuje ze jest taka akcja jak juz wiele razy byla, tylko tym razem SU "zapomnialo" zaktualizować regulamin Co prawda tym razem to Digi troche smierdzi, ale jednak... czasowo to wypada ze już pora
Userka pisze:komin pisze:tomoxx, Nom, tez za tym optuje ze jest taka akcja jak juz wiele razy byla, tylko tym razem SU "zapomnialo" zaktualizować regulamin Co prawda tym razem to Digi troche smierdzi, ale jednak... czasowo to wypada ze już pora
No z tym digi jest trochę nietypowo, bo teoretycznie przelewy zostały wysłane do nich 5ego i na tym etapie je wcięło. Nie cofnięto nam ich w panelu, nie pojawiły się na kontach, a niezmiennie widnieją jako zrealizowane/wypłacone przez SU. Jeśli więc przyjmiemy, że to co widzimy w panelu wypłat jest zgodne z prawdą ( a nie przypominam sobie, żeby kiedykolwiek to się nie zgadzało), to jednak w digi coś się musiało wtedy wydarzyć.
Ale to już zagadki dla CSI, nam pozostaje cierpliwie czekać
tomoxx pisze:To ja tez pozdrowię Goryla z tamtego forum:)
SU nie potrzebuje żadnej licencji z ministerstwa bo nie jest polskie tylko ruskie.
Chaturbate czy inne tego typu firmy nie zawieszają przelewów co 3 lata.
Kasa będzie tylko nie bardzo wiadomo od kogo i kiedy.
normalna pisze:Mi zrealizowali 5 tego : pisałam do nich wczoraj bo mam problem z upublicznianiem transmisji i czymś tam jeszcze zapytałam o wypłaty przy okazji odpisali na każdy wątek pomijając ten o przelewy
normalna pisze:Ta ze to moja wina aktualizacje se zrobić przeglądarki albo spróbować z innej jeszcze pytałam o program partnerski ale napisali tylko ze narazie nie działa
bezloginu pisze:A gdyby chodziło faktycznie o Diggi to realizowaliby PayPro, a tego nie robią.
Sexi_gang pisze:bezloginu pisze:Podobnie było 2 lata temu. Dokładnie 16.11. 2020 godz.13:31
To mi odpisali i przerwa trwała 1,5 miesiąca.
Witam
Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.
Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.
Pozdrawiam
Gdzie ty tu widzisz podobieństwo? Tam zmienili spółkę więc płatnika również musieli do tego podpiąć. Tutaj pośrednik przechodzi kontrolę która jest powszechna od tamtego. Aktualnie na SU przy zmianie konta musisz wysłać potwierdzenie w formie dokumentu i wyciągu z banku.
To dwie różne rzeczy. Na spokojnie czekamy.
normalna pisze:Ta ze to moja wina aktualizacje se zrobić przeglądarki albo spróbować z innej
gee pisze:normalna pisze:Ta ze to moja wina aktualizacje se zrobić przeglądarki albo spróbować z innej
A z jakiej przeglądarki korzystasz? Dasz znać czy zmiana na inna coś dała?
gee pisze:normalna pisze:Ta ze to moja wina aktualizacje se zrobić przeglądarki albo spróbować z innej
A z jakiej przeglądarki korzystasz? Dasz znać czy zmiana na inna coś dała?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość